^Back To Top

Γυμνάσιο Βίβλου

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΙΒΛΟΥ

Γονείς και κηδεμόνες,  αγαπητοί μαθητές,

Για να λειτουργήσει το σχολείο μας αποδοτικά, πρέπει ο καθένας μας να ξέρει τις υποχρεώσεις του αλλά και τα δικαιώματά του. Πρέπει να μάθουμε να δείχνουμε σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου, να μην καταπατούμε  τα δικαιώματά του και να τον αντιμετωπίζουμε με κατανόηση και αγάπη.

Με τον κανονισμό λειτουργίας που συντάξαμε μαζί, πιστεύουμε ότι οι σχέσεις μας θα είναι πλέον πιο ξεκάθαρες, θα μειώσουν τις τυχόν  εντάσεις στο σχολείο και οι στόχοι που θέτουμε θα μπορούν σε μεγάλο βαθμό να πραγματοποιούνται.

Θέλουμε το σχολείο μας να έχει δημιουργικούς καθηγητές  και ευτυχισμένα παιδιά. Ο κανονισμός μας – που θα τηρείται από όλους -μπορεί καμιά φορά να μας φέρνει μια μικρή στενοχώρια, στόχο έχει όμως την ασφάλεια και την πρόοδο των μαθητών μας.  Η τήρηση των κανόνων  σε συνδυασμό με τη νεανική ορμή και επαναστατικότητα, χαρακτηριστικά της εφηβείας,  αν συνοδεύονται από ευγένεια και πολιτισμό μας γεμίζει με δύναμη και αυτοπεποίθηση.

 

Προσέλευση και αποχώρηση

 

Το σχολείο μας αρχίζει τη λειτουργία του για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου στις 08.15 π.μ. με σύνταξη και προσευχή και συμπληρώνει τις 7 ώρες λειτουργίας του στις 2.00μ.μ. Τα λεωφορεία αναχωρούν στις 2.00. Όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές της πρώτης ώρας οφείλουν να παρευρίσκονται στη σύνταξη και προσευχή στο προαύλιο του σχολείου. Οι μαθητές που αργοπορούν, δεν γίνονται δεκτοί από τον καθηγητή της πρώτης ώρας και δεν διακόπτουν το μάθημα,   με αποτέλεσμα να χρεώνονται με αδικαιολόγητη απουσία. Παρουσιάζονται στο γραφείο του Διευθυντή και εκείνος θα κρίνει αν θα εισέλθουν στην τάξη, στην περίπτωση που η καθυστέρηση τους οφείλεται σε λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται.

 

Κατά τη διάρκεια της πρωινής προσέλευσης και για λόγους ασφάλειας οι μαθητές να μην μένουν συγκεντρωμένοι έξω  από το σχολείο. Μετά την πρωινή συγκέντρωση  και μέχρι τη λήξη των μαθημάτων οι πόρτες του προαυλίου κλείνουν, και η έξοδος των μαθητών  επιτρέπεται μόνο με άδεια του διευθυντή και κατόπιν συνεννόησης με τον κηδεμόνα. Απαγορεύεται αυστηρά οι μαθητές να έρχονται στο σχολείο οδηγώντας μηχανάκι.

 

Απουσίες

 

Οι γονείς οφείλουν  να προσέρχονται στις αρχές κάθε μήνα, το πρώτο δεκαήμερο, στο σχολείο για να ενημερωθούν για τη φοίτηση (απουσίες) και την επίδοση των μαθητών. Οι γονείς-κηδεμόνες ενημερώνονται από τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος, αν ο μαθητής υπερβεί τις 30 απουσίες και ευθύνονται εξ ολοκλήρου για την παρακολούθηση των απουσιών των μαθητών.

 

Οι μαθητές δεν κάνουν αδικαιολόγητες απουσίες. Τα προβλεπόμενα όρια δικαιολογημένων απουσιών (μέχρι 50) είναι μόνο για λόγους απόλυτης ανάγκης (ασθένεια ή σοβαρός οικογενειακός λόγος). Ο κηδεμόνας, σε περίπτωση δικαιολογημένης απουσίας, προσκομίζει ο ίδιος στο σχολείο δικαιολογητικά (υποχρεωτικά από γιατρό, αν οι μέρες απουσίας ήταν 3 και άνω) και συμπληρώνει ο ίδιος έντυπο δικαιολόγησης απουσιών, αυστηρά σε διάστημα 10 ημερών από την επιστροφή του μαθητή. Ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει μέχρι 10 ημέρες και μέχρι 2 συνεχόμενες ημέρες.

 

Με 64 και άνω αδικαιολόγητες απουσίες ο μαθητής υποχρεούται να επαναλάβει την τάξη. Αν, επίσης, το σύνολο γενικά των απουσιών ξεπερνά τις 114 ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη. Ο σύλλογος των καθηγητών εξετάζει την περίπτωση μαθητή που έχει σύνολο απουσιών μέχρι 164, μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 15 και διαγωγή κοσμιοτάτη.

 

Οι μαθητές που δεν βρίσκονται έγκαιρά στην τάξη τους, μετά το κουδούνι του διαλείμματος, δεν γίνονται δεκτοί από τον καθηγητή και χρεώνονται με αδικαιολόγητη απουσία. Για απουσίες που οφείλονται σε ποινές (ωριαία απομάκρυνση ή αποβολή μίας έως 5 ημέρες) ο σύλλογος των καθηγητών είναι αρμόδιος να αποφασίσει σε τακτική συνεδρίαση, πριν τις εξετάσεις Ιουνίου, αν δικαιολογούνται ή όχι. Στους μαθητές χωρίς ατομικό δελτίο υγείας καταχωρείται απουσία στο μάθημα της γυμναστικής.

 

Παραμονή στο σχολικό χώρο

 

Οποιοσδήποτε εξωσχολικός δεν έχει δικαίωμα εισόδου και παραμονής στο σχολείο. Οι επισκέπτες (κηδεμόνες-υπάλληλοι τεχνικών υπηρεσιών) απευθύνονται αποκλειστικά στο διευθυντή ή στους εφημερεύοντες καθηγητές. Η παραμονή μαθητών στο χώρο του γραφείου των καθηγητών ή του διευθυντή δεν επιτρέπεται χωρίς πρόσκληση των ίδιων των καθηγητών.

 

Το διάλειμμα

 

Το διάλειμμα είναι ο χρόνος για φαγητό, για να ξεδιψάσουμε ή να χρησιμοποιήσουμε την τουαλέτα. Όλοι οι μαθητές οφείλουν να απομακρύνονται ήσυχα από τις αίθουσες και να βγαίνουν στο προαύλιο. Η παραμονή τους στις αίθουσες ή τον διάδρομο του ισογείου δικαιολογείται μόνο κατόπιν άδειας, από τους εφημερεύοντες καθηγητές και μόνο για λόγους  υγείας.  Ιδιαίτερη προσοχή, για την ασφάλεια των μαθητών απαιτείται στο ανεβοκατέβασμα της εσωτερικής σκάλας :δεν τρέχουμε, δεν χειρονομούμε, δεν σπρώχνουμε κανέναν.

 

  Επίσης, στο προαύλιο, δεν βρίζουμε, δεν χειρονομούμε, δεν φιλονικούμε για κανένα λόγο, ούτε απαντάμε σε τυχόν προκλήσεις συμμαθητών μας. Για οποιοδήποτε πρόβλημα απευθυνόμαστε στους εφημερεύοντες καθηγητές, οι οποίοι επιτηρούν περιφερόμενοι τον αύλειο χώρο. Στην ώρα του διαλείμματος δεν επιτρέπονται αθλητικά παιχνίδια και μπάλα. Οι μαθητές δεν σκαρφαλώνουν στον περίβολο και τα τοιχία και δεν απομακρύνονται για κανένα λόγο από τον χώρο της επιτήρησης των καθηγητών. Δεν ξοδεύουν άσκοπα το νερό και προσέχουν ιδιαίτερα τα δέντρα και φυτά της αυλής μας, που ομορφαίνουν το περιβάλλον μας. Όλοι φροντίζουμε να διατηρούμε το περιβάλλον του σχολείου μας καθαρό και όμορφο. Τέλος, σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών (έντονος αέρας ή βροχόπτωση) οι μαθητές στο διάλειμμα παραμένουν στο διάδρομο του ισογείου και στην αίθουσα εκδηλώσεων και δεν βγαίνουν έξω, για δική τους ασφάλεια.

 

Ασφάλεια και υγιεινή

 

Όλοι μας οφείλουμε να διατηρούμε τις σχολικές αίθουσες και τον ευρύτερο χώρο του σχολείου καθαρό, για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι από το περιβάλλον όπου ζούμε πολλές από τις ώρες της ημέρας μας. Απαιτείται σεβασμός και προσεκτική χρήση της σχολικής περιουσίας.

 

Η καθαριότητα και η διατήρηση σε καλή κατάσταση των σχολικών χώρων και των μέσων διδασκαλίας (θρανία, πίνακες, εποπτικά μέσα διδασκαλίας, έπιπλα κ.τ.λ.) όχι μόνο αποτελούν προϋπόθεση για τη σωστή και αποδοτική λειτουργία του σχολείου αλλά και υποχρέωση της σχολικής κοινότητας απέναντι στα μέλη της και στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Ρίχνουμε τα απορρίμματα στους ειδικούς κάδους και τα καλάθια που βρίσκονται στις αίθουσες, στο κτίριο και στο προαύλιο. Χρησιμοποιούμε τις τουαλέτες πολιτισμένα. Ολοκληρώνουμε το φαγητό μας στο διάλειμμα και σε καμία περίπτωση δεν τρώμε και δεν πίνουμε αναψυκτικά μέσα στην τάξη. Μπορούμε, μετά από άδεια του διδάσκοντος καθηγητή, να πίνουμε νερό, από το προσωπικό μας μπουκαλάκι, στη διάρκεια του μαθήματος.

 

Δε γράφουμε στα θρανία, στις καρέκλες ή στους τοίχους του σχολείου. Στα εργαστήρια του σχολείου, σεβόμαστε τον ιδιαίτερο κανονισμό που ισχύει για τους ευαίσθητους αυτούς χώρους. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής προκαλέσει φθορά ἠ  ζημιά σε περιουσία του σχολείου, εκτός της επιβαλλόμενης ποινής οι γονείς ή κηδεμόνες του θα πρέπει να αποκαταστήσουν τη ζημιά.

 

Απαγορεύεται βάση της απόφασης 1οο553/Γ2/4-9-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ η κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων ή οποιασδήποτε άλλης συσκευής αναπαραγωγής εικόνας και ήχου. Οι μαθητές,  εφόσον φέρουν μαζί τους κινητό, υποχρεούνται να παραδίδουν τα κινητά τους απενεργοποιημένα, κατά την είσοδό τους στο σχολείο το πρωί. Αυτά  φυλάσσονται σε ειδικό κουτί στο γραφείο των καθηγητών για να τα παραλάβουν οι μαθητές στο σχόλασμα. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό μέσα στην τάξη θα τιμωρείται με μονοήμερη αποβολή και η συσκευή θα παραλαμβάνεται μόνο από τον κηδεμόνα. Σε περίπτωση που μαθητής χρειαστεί να επικοινωνήσει εκτάκτως με γονέα ή κηδεμόνα θα χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο στο γραφείο των καθηγητών, κατόπιν άδειας. Δεν φέρνουν οι μαθητές ηλεκτρονικά παιχνίδια ούτε μπάλες στο σχολείο.

 

Το κάπνισμα  και η κατανάλωση αλκοόλ απαγορεύεται για τους μαθητές στο χώρο του σχολείου αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη σχολική δραστηριότητα (π.χ. εκδρομή.)

 

Αγωγή και συμπεριφορά μαθητών

 

Ερχόμαστε στο σχολείο περιποιημένοι και καθαροί . Η εμφάνιση και η αμφίεση δεν πρέπει να προκαλεί το κοινό αίσθημα των συμμαθητών και των καθηγητών μας. Στο σχολείο αλλά και έξω από αυτό φερόμαστε πάντα με ευγένεια και σεβασμό. Αποφεύγουμε τις διενέξεις με τους συμμαθητές μας και λύνουμε τις τυχόν διαφορές μας με διάλογο.

 

Δεν ασχημονούμε, δεν βωμολοχούμε και δεν χειροδικούμε. Δεν χρησιμοποιούμε κανένα είδος βίας ούτε και επιτρέπουμε στους άλλους να το κάνουν σε μας. Για οποιοδήποτε πρόβλημα που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε, καταφεύγουμε στον εφημερεύοντα καθηγητή, στον υπεύθυνο της τάξης στον διευθυντή. Οι καθηγητές είναι εκεί, πρόθυμοι να μας ακούσουν και να μας στηρίξουν.

 

Σε περίπτωση που κάποιος καθηγητής, επειδή πιστεύει ότι κάποιος μαθητής έκανε κάποιο παράπτωμα, του ζητήσει να παρουσιαστεί στο γραφείο, ο μαθητής τον ακολουθεί χωρίς αντιρρήσεις και δικαιούται να εκφράσει τις όποιες ενστάσεις του με κόσμιο τρόπο. Εάν πιστεύει ότι αδικείται έχει δικαίωμα να ζητήσει ακρόαση από τον σύλλογο καθηγητών και τον διευθυντή με συμμετοχή των εκπροσώπων των μαθητών.

 

Υπεύθυνος για το απουσιολόγιο είναι μόνο ο απουσιολόγος ή ο αναπληρωτής του. Κανείς άλλος μαθητής δεν επεμβαίνει στη λήψη των απουσιών. Οποιαδήποτε αλλοίωση απουσιών από μαθητή τιμωρείται αυστηρά. Το απουσιολόγιο και το βιβλίο ύλης είναι επίσημα έγγραφα του σχολείου.

 

Συμμετέχουμε ενεργά στις εκδηλώσεις του σχολείου (εκδρομές, μαθητικές παρελάσεις, σχολικές γιορτές) και γενικά σε κάθε δραστηριότητα του σχολείου.

 

Η συμπεριφορά μέσα στην τάξη

 

Ο σεβασμός που αρμόζει στην ώρα της διδασκαλίας,  στον κάθε καθηγητή ή συμμαθητή μας επιβάλλουν να : μπαίνουμε στην τάξη, μόλις χτυπήσει το κουδούνι, χωρίς καθυστέρηση και περιμένουμε την έναρξη του μαθήματος καθισμένοι στο θρανίο μας. Φέρνουμε πάντα μαζί μας τα απαραίτητα βιβλία και τετράδια, για κάθε μάθημα και τα βγάζουμε στο θρανίο από την αρχή της ώρας. Διαβάζουμε καθημερινά στο σπίτι και ερχόμαστε προετοιμασμένοι. Είμαστε  ήρεμοι και προσεκτικοί στην τάξη, παρακολουθώντας τον καθηγητή χωρίς να ενοχλούμε τους συμμαθητές μας. Δε διακόπτουμε το μάθημα με άσχετες ερωτήσεις και σχόλια. Συμμετέχουμε ενεργά και με καλή διάθεση στη διδασκαλία, σηκώνουμε το χέρι μας και περιμένουμε την άδεια του καθηγητή μας για να μιλήσουμε. Οπωσδήποτε διατυπώνουμε τις απορίες  και ερωτήσεις μας, όταν δεν καταλαβαίνουμε κάτι, χωρίς φόβο και ντροπή. Οι καθηγητές μας θα το εξηγήσουν και θα το επαναλάβουν. Σε καμία περίπτωση, δεν σχολιάζουμε ειρωνικά απορία ή απάντηση συμμαθητή μας. Είμαστε ευγενικοί με όλους. Δεν επιτρέπουμε στον εαυτό μας ούτε στους άλλους να διακόπτουν τη διδακτική διαδικασία με ψιθύρους, αστεϊσμούς και κάθε είδους ενόχληση που παρακωλύει την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος. Δεν ζωγραφίζουμε στο θρανίο, δεν κυκλοφορούμε σημειώματα μέσα στην τάξη, δεν πετάμε αντικείμενα (στυλό, βιβλία, χαρτάκια). Διατηρούμε τη θέση μας, όπως αυτή ορίζεται από το πλάνο της τάξης αλλά αλλάζουμε χωρίς αντιρρήσεις θέση, αν μας το υποδείξει κάποιος καθηγητής μας. Όταν χτυπήσει το κουδούνι, δεν φεύγουμε από την τάξη παρά  μόνο με άδεια του καθηγητή μας.  Δεν ζητάμε άδεια για να βγούμε έξω από την τάξη, παρά μόνο αν είναι πολύ μεγάλη ανάγκη και δεν αντέχουμε να περιμένουμε μέχρι το διάλειμμα.

 

Αξιολόγηση μαθητών

 

Οι καθηγητές φροντίζουν για την προφορική και γραπτή αξιολόγηση των μαθητών. Οι ωριαίες υποχρεωτικές (στο 1ο και 2ο τετράμηνο) γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα) γίνονται είτε χωρίς προειδοποίηση στην ύλη του προηγούμενου μαθήματος, είτε προειδοποιημένα στην ύλη ευρύτερης ενότητας, αφού έχει προηγηθεί σχετική ανακεφαλαίωση, στο προηγούμενο μάθημα. Οι ολιγόλεπτες δεκάλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) γίνονται χωρίς προειδοποίηση, στην ύλη του προηγούμενου μαθήματος και δεν έχουν αριθμητικό περιορισμό.

 

Στην αξιολόγηση των μαθητών στα τετράμηνα συνεκτιμάται, εκτός από την προφορική και γραπτή βαθμολογία, η «γενική εικόνα του μαθητή» μέσα στο μάθημα, δηλαδή η συνολική συμμετοχή του, η προσπάθεια, το ενδιαφέρον του, η ετοιμότητα και η συμπεριφορά του.

 

Δικαιώματα

 

Ζητάμε από τους καθηγητές να σέβονται την προσωπικότητά μας. Ζητάμε από τους καθηγητές μας να μην κάνουν διακρίσεις σε βάρος κανενός. Μπορούμε να εκφράζουμε τη γνώμη μας, ιδίως όταν διατυπώνεται ύστερα από διάλογο μέσα στις μαθητικές κοινότητες. Να υπάρχει τάξη, ησυχία και ήρεμο κλίμα μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας. Ζητάμε να μας παρέχεται η ευκαιρία και η δυνατότητα να αναδείξουμε τις δικές μας ικανότητες, τα ενδιαφέροντα, τις κλίσεις και το ταλέντο μας.

 

Υποβολή προτάσεων και διεκδίκηση αιτημάτων

 

Μέσω της λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων οι μαθητές θέτουν τα θέματα που τους απασχολούν. Η διεκδίκηση των αιτημάτων τους γίνεται με κόσμιο τρόπο και πάντα στα πλαίσια των νόμων. Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας φροντίζουν να λύνουν τα προβλήματά τους με κατανόηση και διάλογο, αποφεύγοντας την ένταση και τις προκλήσεις. Οι μαθητικές κοινότητες είναι ελεύθερες να οργανώνουν εκδηλώσεις και να παίρνουν πρωτοβουλίες για θέματα που τους αφορούν σε συνεννόηση με τους καθηγητές τους.

 

Κυρώσεις –ποινές

 

Όταν δε συμμορφωνόμαστε με τους κανόνες του σχολείου, θα υπάρχουν κυρώσεις. Αυτές μπορεί να είναι  η απλή παρατήρηση (επίπληξη), η ωριαία απομάκρυνση, από το μάθημα, η αποβολή από μία μέχρι  πέντε ημέρες, μέχρι και η οριστική απομάκρυνση από το σχολείο (αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος). Όταν ο μαθητής τιμωρείται με ωριαία αποβολή από το μάθημα, παραμένει στο γραφείο των καθηγητών και απασχολείται σύμφωνα με τις οδηγίες του διευθυντή ή άλλου εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που ο διευθυντής είναι απασχολημένος και όλοι οι καθηγητές βρίσκονται στην τάξη τους ο μαθητής είναι υποχρεωμένος να περιμένει έξω από το γραφείο του διευθυντή, μέσα στο διάδρομο του ισογείου.

 

Για κάθε ποινή ενημερώνεται το βιβλίο επιβολής κυρώσεων (ποινολόγιο). Οι ποινές ,με τις οποίες χρεώνεται ένας μαθητής, μπορούν να επηρεάσουν το χαρακτηρισμό της διαγωγής του. Η πέμπτη εγγραφή στο ποινολόγιο έχει ως συνέπεια η επόμενη ποινή να είναι σοβαρότερη (έως και μονοήμερη αποβολή) και να καλείται ο κηδεμόνας στο σχολείο.  Ο κηδεμόνας ενημερώνεται τηλεφωνικά σε περίπτωση που σε έναν μαθητή επιβληθεί μονοήμερη αποβολή.

 

Η μαθητική ιδιότητα  συνοδεύει  το μαθητή τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα όσο και έξω από αυτήν, στο προαύλιο, στις εκδρομές, στις επισκέψεις και σε όλες τις σχολικές εκδηλώσεις.

 

Απουσία καθηγητή – κενό

 

Όταν σε έκτακτες περιπτώσεις δε γίνεται μάθημα, λόγω απουσίας καθηγητή ή για άλλο λόγο, οι μαθητές δεν ενοχλούν τους υπόλοιπους που κάνουν μάθημα. Ο πρόεδρος της τάξης απευθύνεται στο διευθυντή, ο οποίος φροντίζει να απασχοληθούν οι μαθητές δημιουργικά, όπως αυτός κρίνει σκόπιμο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, για την ομαλότερη λειτουργία όλου του σχολείου και αν αυτό είναι δυνατόν, τροποποιείται το πρόγραμμα και υπάρχει περίπτωση οι μαθητές να σχολάσουν νωρίτερα. Στην περίπτωση αυτή, ειδοποιούνται οι γονείς τηλεφωνικά ή αν αυτό είναι γνωστό από πριν, οι γονείς ειδοποιούνται εγγράφως, με σημείωμα του διευθυντή από την προηγούμενη.

 

Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ( σχολικές εορτές ή άλλου είδους εκδηλώσεις ) δεν τηρείται το 7ωρο σχολικό πρόγραμμα και οι μαθητές σχολούν νωρίτερα.

 

Έντυπα- διαφημίσεις

 

Στον χώρο του σχολείου υπάρχει πίνακας ανακοινώσεων όπου οι μαθητές  μπορούν να αναρτούν σχολικά έντυπα  (περιοδικά, σχολική εφημερίδα, ανακοινώσεις) που εκδίδονται από τους ίδιους για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ τους. Η κυκλοφορία άλλων εντύπων όπως και η εμπορία και διαφήμιση οποιουδήποτε προϊόντος δεν επιτρέπεται στο χώρο του σχολείου. Για την ανάρτηση αφίσας σε χώρους του σχολείου  οι μαθητές πρέπει να έχουν την έγκριση του Δεκαπενταμελούς και του Συλλόγου των καθηγητών και του Διευθυντή.

 

Εξωδιδακτικές δραστηριότητες και σχολική ζωή

 

Το σχολείο θεωρεί τη συμμετοχή των μαθητών στις σχολικές δραστηριότητες (παρελάσεις, σχολικοί εορτασμοί, περίπατοι, εκδρομές) ως υποχρέωσή τους. Οι συνθήκες πρέπει να είναι τέτοιες ώστε ο μαθητής να χαίρεται και να θεωρεί τιμή του τη συμμετοχή σε αυτές. Τόσο οι ενδοσχολικές  εκδηλώσεις, όπως είναι οι σχολικές, οι εθνικές και οι θρησκευτικές γιορτές, όσο και οι άλλες καινοτόμες δράσεις όπως η περιβαλλοντική εκπαίδευση, οι πολιτιστικές δραστηριότητες  κ.α. πρέπει να γίνονται με πρωτοβουλίες και ιδέες των ίδιων των μαθητών. Για την ποιότητα της σχολικής ζωής απαραίτητη είναι η συμμετοχή όλων των μαθητών. Στο σχολείο πρέπει να επικρατεί κλίμα ελευθερίας, δημοκρατίας και πολιτισμού. Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες και  τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη  ζωή  του σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στον εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στον συμμαθητή, από όλα αυτά που η  εκπαίδευση και το σχολείο θέτουν ως κανόνες της λειτουργίας τους, θεωρούνται σχολικά παραπτώματα.

 

Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον Κανονισμό αυτό. Τα θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται στον παρόντα Κανονισμό αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο διδασκόντων, σύμφωνα με την εκπαιδευτική νομοθεσία.

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΙΒΛΟΥ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

 
 

Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 3 επισκέπτες και κανένα μέλος